SPOŁECZNOŚĆ    login: hasło: zapamiętaj: REJESTRACJA | NEWSLETTER
piątek, 20 kwietnia 2018 roku
Imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha
regioportal.pl - rozwój lokalny i regionalny
dodaj do ulubionych podyskutuj na forum mapa portaluformularz kontaktowy
SZUKAJ W:  tekstach
szukana fraza:
występująca w:
w dziale:
autor:
sortuj według:
znajdujesz się w:
piątek, 16 marca 2018

Jak w praktyce opanować kryzys wizerunkowy?

polecany:  
  • aktualna ocena: 1.20/6
Facebook Twitter drukuj artykuł do PDF drukuj artykuł wyślij link do artykułu
rozmiar tekstu: powiększ czcionkę tekstu pomniejsz czcionkę tekstu

Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych.

 

Kryzysy w teorii i praktyce

Uczestnicy tegorocznej edycji będą mogli uczestniczyć w warsztatach praktycznych w ramach trzech różnych bloków tematycznych. Pierwszy z nich zatytułowany „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych” to prezentacja i panel dyskusyjny organizowany przez Orange Polska. Na przykładzie case study przedstawione zostaną skuteczne rozwiązania wykorzystywane w obszarze social media. W czasie warsztatu rzecznicy – Przemysław Przybylski z Credit Agricole, Łukasz Majewski z Duckie Deck i Wojtek Jabczyński z Orange Polska – podzielą się swoim doświadczeniem oraz metodami oceny działań public relations. Kolejny warsztat poprowadzi przedstawiciel agencji Press Service Monitoring Mediów, specjalizującej się w monitoringu mediów oraz analizie przekazów medialnych, które stanowią istotną rolę w zapobieganiu skutkom kryzysów wizerunkowych w mediach. Jeden z warsztatów przygotuje również istniejąca od 2005 roku Fundacja InternetPR, zajmująca się wspieraniem nowoczesnych i profesjonalnych działań public relations. Warsztat będzie dotyczył sposobów zarządzania bazami danych osobowych w kontekście zmian związanych z RODO.

Public relations w praktyce

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations znajdą się m.in. Mariusz Sokołowski – prezes agencji R4S oraz były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, , red. Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej, a także Anna Noworocka-Tełewiak – specjalistka w obszarze zarządzania marką i komunikacją konsumencką oraz współpomysłodawca i organizator Young Stars Festival. Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie internetowej www.konfresprofesjonalistowpl.pl w zakładce „prelegenci”, natomiast szczegóły dotyczące prelekcji znaleźć można w programie.
 
Organizatorami Kongresu są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Partnerami Głównymi są:
  • Alert Media Communications,
  • Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka,
  • Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego,
  • Polskie Stowarzyszenie Public Relations,
  • Urząd Miasta Rzeszów
  • oraz Związek Firm Public Relations.
Partnerem są: Orange Polska oraz Media Visage.

polecam tekst:  
  • aktualna ocena: 1.20/6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
ocena: 1.2 / 6 - głosowano 25 razy
liczba komentarzy do tego tekstu: 0

Do tej pory nikt jeszcze nie skomentował tego tekstu.
Możesz być pierwszy, wyraź swoją opinię.

  

CIEKAWE INICJATYWY
Kwiecień 2018
PWŚCPSN
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Maj 2018
PWŚCPSN
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
ZOSTAŃ NASZYM FANEM
Valid XHTML 1.0 Transitional Poprawny CSS!
© 2007-2018 RegioConsulting.pl
ISSN 1897-3639.